piątek, 30 sierpnia 2013

Obóz Miłości część 10

Nie było łatwo przeżyć ten dzień, ale jakoś się udało. Zdarzały się małe wypadki z naszą ,,mocą'', ale na szczęście nikt tego nie zauważał. Sophie cały czas chichrała się z myśli innych, Caroline kichnęła tak, że kwiatek w doniczce spadł z parapetu, Sonia raz gadała z jakimś duchem, Piotrkowi na kolacji wylała się szklanka wody, ale woda od razu do szklanki wróciła, Patryk ciągle mówił co się stanie, Damian raz tak się zdenerwował, że zaczął dymić, a dookoła mnie ciągle wyrastały jakieś rośliny. Dzień jak co dzień! Po kolacji poszliśmy posiedzieć na ławce jak siedmioro normalnych obozowiczów.

 Nagle Sophie wstała mówiąc:
- Ktoś nas obserwuje!
- Skąd to wiesz? - powiedziała Caroline.
- Słyszę jego myśli mówi" Choć do mnie"
Nagle niczym strzała, wyskoczył z krzaków chłopak ubrany na zielono i pomkną na północ.  Wszyscy pobiegli za nim.
- Mogę go zatrzymać - powiedziałam.
-Nie! - wrzasnął Patryk - Inaczej zniknie, on nas prowadzi do swojego domu w górach.
Faktycznie po paru metrach tak dobrze znane drzewa i krzewy zamieniły się w nagie skały. Wkrótce doszli do jaskini w której siedział nieznany chłopak.
- Mam na imię Kuba i jestem pustelnikiem. Władam wodą i ogniem po rodzicach.
- Ale po co nas tu przyprowadziłeś? - zapytał Piotrek.
- By opowiedzieć wam o Ciemności. Pewnego dnia urodził się pewien chłopak,  był taki sam jak wy, był Półczłowiekiem. Los obdarzył go wielką mocą.  Niestety w bibliotece znalazł Księgę Mroku, ona go zmieniła i dała mu jeszcze większą moc. Moc zabierania innych zdolności. Od tamtego czasu zwie się Ciemnością. Podróżuje po świecie i zabiera innym Półludziom moce, z każdą staje się silniejszy. Nie spocznie dopóki nie zbierze wszystkich mocy.
- Acha - jęknęła Sonia - to już wszystko?
- Nie, mam dla was jeszcze dary.
Dla Sophie perły przeniosą was tam gdzie chcecie wystarczy je zdeptać.
Dla Juli medalion z kosmicznej ziemi będziesz mogła go dowolnie przemieniać w inne przedmioty.
Dla Piotrka mam leczniczą wodę, uleczy z każdej rany.
Dla Damiana sygnet z łuską smoka, wypali dziórę w każdym materiale ale działa tylko raz.
Dla Patryka Oko Proroka dzięki niemu podwoisz swoją moc i będziesz widzieć przyszłość we śnie.
Dla Caroline cztery wiatry.
Dla Soni Czarny Krąg będzie ci potrzebny by pokonać Ciemność.- powiedział i znikną a my pojawiliśmy się przy naszym domku.






                                                                        ~Selene i Apollo ^^

1 komentarz:

  1. Fajnie piszecie:)
    Sorki nie mam weny na koma i na nn niestety :(
    NMBZT!;**

    /Mroczne Kiwi

    OdpowiedzUsuń