niedziela, 25 sierpnia 2013

obóz miłości część 8

komentujcie! :)


Obudził nas Ziemek i chłopaki. 
-Ziemek! Jasny gwint, jest czwarta rano!- powiedziałam. 
-Chcieliście się wszystkiego dowiedzieć. 
-Tak, ale... Czwarta rano? 
-Jak znowu mam ćwiczyć z Damianem to cię zabije. Ledwo się wczoraj umyłam!-powiedziała Caroline.
-Dobra wstawajcie śpiochy-powiedział Piotrek mierzwiąc mi włosy. Podniosłam się. Patryk zkolei podniósł Caroline. 
-Dobra, to teraz pytania-powiedział Damian. 
-Kim jesteśmy? -zadała pytanie Sophie. 
-Półludźmi.
-A teraz po kolei kto kim jest  i co robi?
-Sonia jest Ciemnym Aniołem. Dzięki temu jest wspaniałym medium. Sophie to Jasny Anioł i umie czytać w myślach. Julia jest Ziemną Czarownicą więc zna się na lecznictwie, ziołach i zna każdą ścieżkę i drogę na ziemi. Caroline to Mistrzyni Powietrza i nad nim panuje. Piotrek to Mistrz Wody, a Damian Mistrz Ognia. Patryk jest Wrózbitą i przepowiada przyszłość. 
- A ty kim jesteś? 
-Ja jestem Mistrzem Metalu. 
- Dlaczego my? -zadała najważniejsze pytanie Julia. 
- Widocznie wasi przodkowie też należeli do rasy Półludzi. 
- Dobra zadam głupie pytanie. Mamy jakiegoś wroga prawda?
- Rzeczywiście głupie pytanie. Oczywiście że tak.- Ziemek wziął głęboki oddech.-To mój brat. Ciemność. 
W pokoju zaległa cisza. 
-Możemy te przemiany jakoś kontrolować? -zapytałam wtulona w Piotrka. 
- Tak, ale to wymaga ćwiczeń. Na szczęście to jest proste. Zajmie to wam jakieś trzy godziny. Na tym koniec pytań. Przetrawcie to sobie. -
Powiedział i wyszedł zostawił nas samych w naszym pokoju.




                                                           ~Selene i Apollo ^^


1 komentarz: