poniedziałek, 26 sierpnia 2013

recenzja książki ,,Morze Potworów''

Morze Potworów, to druga część cyklu ,,Percy Jackson i bogowie Olimpijscy''. Pierwsza część bardzo mi się spodobała, więc szybko sięgnęłam po drugą. Książka podobała mi się, chodź nie tak jak pierwsza część. Przez pierwsze ok. 100 stron wydawała się być inna niż Złodziej Pioruna. Było w niej znacznie mniej poczucia humoru. W tej części jest więcej przygód. W obu książkach autor świetnie wymyślił fabułę, lecz w Morzu Potworów najlepsze było zakończenie. Sprawiało, że chce się czytać dalej.

Moja ocena to 3,2 na 5 :)





                                                                                                Apollo ^^

1 komentarz:

  1. ja i tak kocham całą serię <3 zapraszam do mnie: http://herosczysmiertelnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń