sobota, 24 sierpnia 2013

Obóz Miłości część 3

Witamy Was nowym wpisem! Mamy nadzieję, że opowiadanie się Wam podoba ;)

                                                                       ***


     Gdy wysiadłyśmy z pociągu, od razu poszłyśmy zająć sobie najlepszy domek.
     -Sonia, pożegnaj się z kolegą!- zawołała ze śmiechem Julia.
     -  Pa. – powiedziała Sonia ze spuszczoną głową.
     - Do zobaczenia- rzekł Piotrek i poszedł w stronę wysokiego szatyna.
     -No, no, no! Ładna sprawa! Pierwszy dzień obozu, a Sonia już wypatrzyła sobie chłopaka!- powiedziałam.
     -Sońka, mogę być twoją świadkową na ślubie?- spytała się z niewinnym uśmiechem Caroline.
     - Ej, nie ma tak!- krzyknęła Julia- Ja chcę być świadkową!
     - Może jedna z was przebierze się za chłopaka i będzie świadkiem?- spytałam
     -Ja chcę być dziewczyną!- zaklepała Caroline
     - Ejże! Ja nie biorę ślubu!- powiedziała czerwona jak piwonia Sonia
     - Jeszcze nie…- powiedziałam
                                                                       ***
     Po długim czasie, wybrałyśmy sobie domek! Oczywiście taki najdalej na odludziu. Ale był piękny! Przed nim rosło parę kwiatów i drzew.
     -Mam nadzieję, że nie mam na żadne z tych roślin alergii…- mruknęła Julia.
     -To się okaże!- krzyknęła z entuzjazmem Caroline, wbiegła do pokoju i zamknęła drzwi.
     -Jak tu fajnie!- usłyszałyśmy zza zamkniętych drzwi.
Weszłam pierwsza. I od razu musiałam przyznać rację Caroline. Pokój był super!  Były w nim cztery łóżka, a nad każdym wisiała tablica korkowa. Ściany były bladoniebieskie.
     -Wow.- powiedziała Sonia.
     -Jestem ciekawa gdzie mieszkają chłopaki.- zastanowiłam się na głos.
     - W domku numer 4. – odpowiedziała Julia.
     - Skąd wiesz?- spytała z niewinnym uśmiechem Caroline.
     -Bo ty mi to powiedziałaś!- odparła z wielką satysfakcją Julia, na co Caroline się zarumieniła.
     -Rzeczywiście…- wybąkała.
     - Wojna na poduszki!- krzyknęłam.
Wojnę wygrała Sonia.



                                                                                 
                                                                                         ~Selene i Apollo ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz