czwartek, 28 listopada 2013

obóz miłości część 24

Damian

-I co myśli?- zapytałem.
-Ciiii...- uciszyła mnie Sophie
-No dobra- jak zwykle palnąłem za dużo
-Zamknij twarz!- syknęła mi do ucha najbliżej siedząca Jula
Trwaliśmy w tej ciszy około pięciu minut i nagle Sophie się odezwała
-Usłyszała trochę za dużo ale w niebezpieczeństwie nie jesteśmy.- po chwili odezwała się Sophie
-A kto to był?- zadał głupie pytanie Patryk
-Miss Wścibskości!- powiedziała Sonia głosem "Przecież to oczywiste"
-Patryk...- zaczą mówić Piotrek- Nie dołuj!
-Każdy ma prawo zapytać!- broniła Patryka  ruda
-Dobra! Starczy!- krzyknęła Sonia
-A gdzie znowu się podziała Jula?- zapytała Sophie.  Wszyscy się rozejrzeliśmy.
-Jeszcze raz Cię na tym przyłapiemy a pożałujesz!- usłyszeliśmy daleki głos Juli. Szybko wyjrzeliśmy przez okno i zobaczyliśmy Julie dyskutującą z Moniką.       
-A co mi zrobisz?- zadrwiła Miss Wścibskości. Powoli wybuchałem...
-A się zdziwisz!- krzyknęła wściekła Julia   

Dedyk dla Marchewki Pietruszki!

Dzisiaj tylko 1 części 24  z powodów broku czasu! Mam nadzieje że się podoba i że 2 część będzie jeszcze ciekawsza!! Komentujcie!

                                                                             Bastet

2 komentarze:

  1. Dzięki za dedyk! Opo faktycznie jest mega krótkie ale w końcu (z tego co zrozumiałam) to dopiero 1 część! Mam pytanie. Ile wy: Bastet, Kosmiczna Malina (Fajna nazwa =D) i Api macie blogów? odpowiedzcie plis!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótkie, ale to dobrze :D
    Ciekawe, ciekawsze...
    Pozdrawiam i życze weny ;3

    OdpowiedzUsuń