niedziela, 10 listopada 2013

Obóz Miłości część 21

~Caroline~
Na szczęście się udało. Wszyscy się cieszyliśmy i podczas drogi powrotnej jak i teraz.
-Caro!- Jula wymyśliła skrót i od tej pory tak na mnie mówią- Ogarnij Damiana!- Wrzasnęła. Zamiast mnie spojrzała Sonia i razem z Julą pierw się pierwszorzędnie załamały a potem zaczęły się śmiać jak wariatki.
-Wole nie!- odkrzyknęłam, pomimo to odruchowo spojrzałam i uznałam że wszyscy powariowali. Damian i reszta chłopaków urządzili sobie party hard w holu. Już po sekundzie tarzałam się i załamywałam na zmianę z Julą i Sonią nad tańcem chłopaków. Bolał mnie brzuch od śmiechu i dziewczyny chyba też. Poznałam po ich minach. Ku mojemu zdziwieniu chłopcy nie wydawali się zmęczeni.
-Jula!!!- wydarł się Piotrek
-Co?- zapytała próbując się ogarnąć
-Dzwoń po Kubę.- powiedział zatrzymując się na chwile
-Po co?- zapytałyśmy wszystkie trzy. Damian i Patryk nadal bansowali.
-Potem się dowiesz ale będziesz mi wdzięczna!!!- znowu musiał zacząć krzyczeć, bo Damian podkręcił głośność w swoim telefonie. Jula wzięła telefon, ruchem ręki nas przywołała i zaczęła dzwonić. Podeszłyśmy od niej ciekawe jak się przywitają. Już dawno ogarnęłyśmy że już wszystkie trzy mamy... jak by to nazwać... wybranków? Chyba najbardziej pasuje. Niestety nie zdążyłyśmy na powitanie się Kuby i Juli, tylko zauważyłam jak Julia spłonęła rumieńcem. Po chwili podbiegł Damian wyrwał Juli słuchawkę i wrzasną;
-Wbijaj stary!!!!! Od domku dziewczyn!- po chwili nastała cisza. Damian posłuchał wypowiedzi Kuby, a my znowu tarzałyśmy się ze śmiechu.-Co Cię, stary, obchodzi czy one chcą żebyś przyszedł czy nie!- darł się dalej Damian. Po chwili ciszy się rozłączył.- Załatwione...- mrukną zadowolony. I wrócił do dalszego rozśmieszania nas poprzez swój taniec.

                                                               ***

Po pięciu minutach przyszedł Kuba. Idealnie podczas jego wejścia piosenka z szybkiego rytmu zmieniła swój rytm na powolny. Kuba szybko wpasował się w towarzystwo i razem z chłopakami zerkną na nas pod tytułem "zatańczysz?". A dokładniej to: Patryk na mnie, Piotrek na Sonię, Kuba na Julę, a Damian który nie ogarną po co przyszedł Kuba, myśląc że Jula jest bez pary również spojrzał na nią. Szybko zauważyłam problem i czekałam aż się sam rozwiąże.
-Nie!!!- Wrzasnęłyśmy i schowałyśmy się pod kołdrę. Po chwili chłopcy podeszli do nas zaczęli nas wyjmować spod kołdry. Gdy byłyśmy w połowie pod kołdrą, a w połowie poza wszedł Ziemek razem z Sophie.

Komentujcie!!!!

Dedyk dla Mrocznej Kiwi i Kosmicznej Maliny.

Bastet :3 

6 komentarzy:

  1. O ja nie mogę...Damian po kij wrzeszczysz na całe gardło?! I tak Cię tu nie usłyszę :( xD
    Biedna Jula. Bujaj się...(w kontekście zabujania się :D) xD
    Rozdział jest extra, lecz krótki :( No dobra ważne, że jest:*
    NMBZW!:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Bastet! Musiałam to przeczytać 3 razy zanim zrozumiałam o co chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale to oznacza tylko jedno. Jesteś jeszcze bardziej tempa niż myślałam i za to cię <3 kocham <3.

      Usuń
    2. No nie ;(((( JA JESTEM NAJBARDZIEJ TĘPĄ OSBOĄ W GALAKTYCE!!

      Usuń
  3. Super rozdział *.*
    Było parę powtórzeń, np. Julia, Julii, Julia...
    Czekam na nexta ;3
    Zapraszam do mnie: http://herosczysmiertelnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dedyk dla mnie? Seriosly? Dzięki chociaż... A nic! <333 Papa

    OdpowiedzUsuń