sobota, 12 października 2013

Obóz Miłości cz.20

~Julia~To było straszne. Mało brakowało, a Ciemność przeze mnie by się dowiedziała pod jakim drzwem leży kamień.
- Teraz to musimy go wyprzedzić- powiesdziała Sonia.- Jula prowadź.
- Nie. Skoczymy po Kubę i wyruszamy- powiedziałam z niezwykłą u mnie zaciętością.
- OK- powiedzieli wszyscy. I poszliśmy
                                                                   ***
+
Wyruszyliśmy w las(po Kubę skoczyliśmy po drodze). Na początku nieźle mi szło. rzeczka,lasek... Ale potem zmęczone Sonie i Caroline Piotrek Patryk nieśli na barana.A byliśmy dopiero w połowie drogi!!!
                                                                ***
Doszliśmy do polanki, gdzie według mnie był kamień Angrabasu. Pozostało pytanie: które to drzewo? Myślałam o brzozie,ale na polanie było ich z milion i jeszcze trochę!!!
- To Jula... Które to drzewo?- zapytał Piotrek.
- Nie wiem. Brzoza...-jęknęłam.
- Czyli któreś z tych sexy albinosek ma w sobie niespodziankę?- zapytał Damian.
- Tak!!- powiedziawszy wszyscy ze śmiechem.
I tak przeszukiwaliśmy każdą "sexy albinoskę". Liczyliśmy każde dzrewo. Wkońcu zostały dwa.
- To kto ryzykuje?- zapytała Sophie. wszyscy spojrzeli na mnie.
- Ale czemu ja??- zapytałam wkurzona.
- Bo ty jesteś czarownicą Ziemi- powiedział Patryk.
- Dobra. ale zamknijcie się. Muszę się skupić- powiedziałam.
Zamknęłam oczy i skupiłam się na głosie Ziemi. Próbowałam sobie wyobrazić kamień. Według Ziemi był jak wielki szmaragd. Skupiłam się na Pulsie. Mocne bicie biegło od brzozy po lewej. Otworzyłam oczy.
- Drzewo po lewej- powiedziałam.
Sięgnęłam do dziupli i wyciągnęłam stamtąd wielki "szmaragd". kamień Angrabasu.
- Dobrze vię Ziemek wyszkolił- usmiechnął się Kuba. Poczułam sie ważna i nagrodzona
- Ale teraz spylamy do obozu. Nie chcę spotkać naszego przyjaciela bez mózgu - powiedział Damian.
- OK. Ale jak spotkam Monikę to obiecuję,tak ja watry poniosą,że wpadnie do Atlantyku- powiedziała Caroline. I w szampańskich humorach wróciliśmy do obozu po drodze odprowadzając Kubę do domu.

                                                                 ***
       I jak? To zdanie o albinoskach pisała Malina.;) Pozdro   komentujcie!!                                                             Kosmiczna Malina i Api^











5 komentarzy:

  1. Sexi Albinoski xD
    No to żeś pojechała równo kobieto!
    Rozdział genialny <3
    Nie wściekaj się na Idkę. O gustach się nie dyskutuje po za tym to twój blog i twoja wena ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No no super rozdział :DDD
    Sexowne Albinoski..
    So Sweet.
    Ale żeś pojechała z tymi albinoskami :DDD
    Kamyczek znaleziony :DDD
    Szczęśliwe zakończenie.
    (Rozdziału)
    Czekam na next.

    Idka

    NMBZW

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jest adjghskl *-* *jeśli rozumiecie o co chodzi xd* ogólnie wszystko jest super, ale taka mała uwaga *nie musicie się stosować, taka rada - interpunkcja c: przyjemnie się czyta coś, co jest napisane poprawnie.* poza tym humor jest *Sexy Albinoski lool* i kamień znaleziony, next please! :D

    OdpowiedzUsuń